واحدهای شن و ماسه چاروسا همچنان روی خط تخلف/وقتی گرانفروشان به هیچ قانونی رحم نمی‌کنند

0 Comments

مردم چاروسا از افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه نگران هستند زیرا گرانفروشان به هیچ قانونی رحم نمی‌کنند

واحدهای شن و ماسه چاروسا همچنان روی خط تخلف/وقتی گرانفروشان به هیچ قانونی رحم نمی‌کنند

به گزارش سمنان اسپرت از چاروسا، پس از اعلام قیمت های خودسرانه قیمت شن و ماسه در سطح استان، و ورود مسئولان نسبت به جلوگیری از افزایش قیمت شن و ماسه اما همچنان این افزایش قیمت در بسیاری واحدهای شن و ماسه وجود دارد. مسئولان صنعت معدن قیمت جدید را قریب به 89 هزار تومان اعلام کردند اما کارخانجات شن و ماسه همچنان قیمت شن و ماسه را با همان افزایش قیمت 130 هزار تومان به فروش می رسانند.  در همین زمینه بخشدار چاروسا به همراه رئیس اداره صنعت و معدن از معدن سنگ شکن های چاروسا بازدید کردند و با تذکراتی به این معدن داران داده و خواستار قیمت های اعلام شده از سوی صنعت و معدن شدند اما بدون اعتنا به این قیمت ها همچنان با همان قیمت اعلام شده از سوی معدن داران یعنی با قیمت 130 تومان به فروش می رسد.

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این بازدید با بیان اینکه قیمت های اعلام شده در بازار باید قیمت‌هایی باشد که از سوی مسئولان صعنت و معدن و جهاد کشاورزی اعلام شده باشد و غیر از این برخورد می شود تصریح کرد: منطقه چاروسا از امکانات و ظرفیت های زیادی برخوردار است که یکی از این ظرفیت ها وجود معدن های کوهی و سنگی است و در کنار این ظرفیت ها باید به مردم هم کمک شود و قیمت ها نسبت به بقیه نقاط کاهش باشد تا مردم از این افزایش قیمت رنج نکشند. وی تاکید کرد: همانطور که در زمینه بازار ورود کردیم و از جهاد کشاورزی و تعزیرات درخواست برخورد با متخلفان را داشتیم در زمینه معدن های سنگ شکن هم از صنعت و معدن درخواست داریم با متخلفان برخورد شود و نباید قیمت ها خودسرانه افزایش یابد. ایزدخواه از رئیس صنعت و معدن خواست تا زمان کاهش قیمت شن و ماسه در چاروسا پیگیر موضوع باشند. سید رضا خدیش رئیس صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه به همراه بازرسان خود بود از معدن داران چاروسا خواست تا قیمت قبلی خود را حذف و قیمت مصوب صنعت و معدن را اولویت خود قرار دهند. وی از برخورد با متخلفان معدن دار سنگ شکن در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: کسانی که تخطی از قانون داشته باشند برخورد جدی خواهیم کرد و با تشکیل پرونده به تعزیرات جریمه های سنگین را به همراه خواهد داشت. خدیش قیمت اعلام شده را 89 هزار تومان ذکر کرد و از مردم خواست با هرگونه گران فروشی با مرکز صنعت و معدن تماس بگیرند.

اما پیگیری های انجام گرفته امروز در چاروسا بر این مبنا بود که همچنان کارخانه سنگ شکن ها با همان قیمت 130 هزار تومان به فروش می رساند که امیدواریم هم صاحبان معدن طبق قانون برخورد و هم در صورت تخطی از قانون مسئولین ورود کنند. انتهای پیام/82021

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید