مسدود شدن راه ۶۰ روستای مناطق غرب و جنوب اصفهان با بارش برف/ گاز و برق در برخی از مناطق استان قطع شد

0 Comments

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان شدت بارش و برف و کولاک منجر به مسدود شدن راه ۶۰ روستا شده و در سایر مناطق رگبار باران ادامه دارد.

مسدود شدن راه ۶۰ روستای مناطق غرب و جنوب اصفهان با بارش برف/ گاز و برق در برخی از مناطق استان قطع شد

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همزمان با بارش برف و باران مدیریت بحران استان به تیم‌های امداد زمستانی در مناطق شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای اعلام آماده‌باش داده است.

وی افزود: برف و باران و وزش تندباد در تمامی مناطق استان به خصوص غرب و جنوب تا روز پنجشنبه ادامه دارد و عملیات راهداری زمستانی در راه‌ها به منظور خدمات‌رسانی اضطراری ادامه دارد.

شیشه‌فروش بیان کرد: رعایت اصول ایمنی در سفرهای برون شهری با داشتن تجهیزات زمستانی زنجیر چرخ، عدم فعالیت کوهنوردی، کسب اطلاع از تلفن ۱۴۱ مدیریت راه‌ها قبل از سفرها، حفاظت از سازه‌های ناپایدار گلخانه‌ها و شبکه‌ها و تأسیسات آب و گاز در برابر یخبندان و تندباد، رعایت اصول ایمنی در استفاده از لوازم گرمایشی توصیه می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان شدت بارش و برف و کولاک را شاهد هستیم و در سایر مناطق رگبار باران ادامه دارد و راه ۶۰ روستا در مناطق غرب و جنوب به علت شدت برف مسدود شده است.

وی ادامه داد: گاز شهر فرخی و روستای چاه ملک شهرستان خور و بیابانک قطع و برق و مخابرات و شبکه تلویزیون در بخش‌هایی از شهرستان سمیرم به علت تداوم بارش برف ناپایدار شده است.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: به علت شدت برف و کولاک در محورهای برف‌گیر کمربندی سمیرم، محور سمیرم به دولت قرین و کندی تردد و محور جاده‌ای بویین میاندشت به خوانسار و نیز محور سی‌سخت به پادنا در شهرستان سمیرم اعمال محدودیت تردد انجام شده است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید