تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی

0 Comments

شهروندان اردنی در اعتراض به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای این کشور، مقابل سفارت تل‌آویو در امان پایتخت اردن تظاهرات کردند.

تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل سمنان اسپرت، شهروندان اردنی روز جمعه بنا به دعوت کمیته‌های حامی اسرا در اردن، تظاهرات خشم مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان برگزار کردند.

«شاهین مرعی» برادر «منیر مرعی» اسیر اردنی در زندان‌های رژیم صهیونیستی که به پنج بار حبس ابد محکوم شده است، گفت: «چنانچه این تجاوزهای مسئولان اسرائیل (علیه اسرا) ادامه یابد اسرا نیز اوایل ماه مبارک رمضان اعتصاب فراگیر غذا اعلام خواهند کرد».

بنا بر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، کمیته‌های فعال در حمایت از اسرای اردن گفتند که این تظاهرات در اعتراض به اقدامات وحشیانه علیه اسرای زن و مرد در زندان‌های رژیم اشغالگر از جمله قانون اعدام اسرا، برگزار شد.

تظاهرات‌کنندگان با سر دادن شعارهایی، اسرا را به پایداری فراخوانده و پیش‌نویس قانون کنست (پارلمان) مبنی بر اعدام مجریان عملیات استشهادی را محکوم کردند.

ژانویه گذشته نیز خانواده‌های اسرای اردنی در بند زندان‌های رژیم صهیونیستی پیامی به وزارت خارجه این کشور ارائه کرده و خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای ممانعت از تصویب قانون اعدام اسرا شدند.

پایان پیام/ص

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید